Green eyes

Haha andra dagen i skolan, och gissa vad? JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SKOLAN! Igår var vi i skolan en halvtimme, kul att se vissa personer igen, andra inte. En del tråkiga nyheter men överlag ändå kul att börja skolan igen. I dag var segaste dagen ever. När jag satt på tåget hem slog det mig att vi bara haft tre lektioner idag och att det fortfarande var tisdag, jag tyckte det kändes som att hela veckan gått.

Får hoppas att det blir roligare i morgon, Webbdesign 8:10. Hell YEAH! Vet inte ens vad vi ska göra egentligen? Sedan lunch och efter det Rörligbild (det enda jag egentligen ser fram emot, tror att det kommer bli grymt kul!). Och så avlutas dagen med Mediekommunikation som vi började med idag, tråkig uppgift men kul grupp. Eller vad säger du Anna? Slutar fyra tror jag.

Bästa låten:



Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha du har redan tröttnat!:D det har la ja me, om ja ska vara ärlig! och gruppen är riktigt GRYM alltså! OTROLIGT hahahah xD :) men tre timmar imorn fyyyyy

take care' ;)

2010-08-24 @ 19:17:53
URL: http://pannaa.devote.se/
Postat av: Patrik

haha jag är också trött på skolan fast jag vill ha alla lektioner så man slipper allt töntande med lekar och skit för ettorna XD

2010-08-25 @ 13:37:38
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0