Dag 12 - I min handväska

Det här har jag i min handväska:







Inget alltså.

För jag har ingen liten handväska jag trallar runt med. Däremot har jag nästan alltid en lite större väska med axelrem med mig. I den har jag allt möjligt. En necessär med allt man kan tänkas behöva, t.ex. våtservetter, druvsocker, handkräm, en sådan man tar bort katthår och annat bös med, ja ni fattar grejen. Och den necessären är inte ens stor! Sedan ligger min kalender, tofsar, hårnålar, papper och massa annan skit i väskan med. Några par vantar, en mössa och kanske en tröja. Det ryms mycket i mina väskor! 


Min lilla rosa necessär som rymmer allt! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du.. Det ryms mycket i dina väskor! :D Det har jag faktiskt märkt^^ Fast ibland går de ju sönder tehe! Medan min ALDRIG går sönder då jag verkligen är riktigt trött på den hahahah xD KRAOM- ja är ledig NU hahha xD

2010-12-15 @ 09:50:10
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0