Dag 13 - Den här veckan

Måndag: Åkte till Stora Holm och visade filmen vi gjort. Åkte hem. Inte så mycket mer.
Tisdag: Var ledig, för vi hade inget att göra.
Onsdag: Idag börjar jag 12, så ska dra ner till tåget om en halvtimme. Ska ta ett snack med någon lärare på skolan med. Har fått en faktura på en bok som jag enligt dom inte lämnat in, men ingen har sagt att jag inte lämnat in den så lite svårt att leta efter den då :O
Torsdag: Skolan, antagligen. Sedan jobb, sista gången i år. De har gått fort!
Fredag: Skolan tror jag. (Tror också att det blir denna dagen jag ska vara modig. USCH). Sedan ska jag och lillebror handla julklappar, efter det blir det hem till pappa.
Lördag: Julklappsöppning med alla syskon.
Söndag: Kanske skriva klart ergonomin (världens tråkigaste uppgift) och åka tillbaka hem till mamma.


Intressant va?



Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: tacktack tuuusen tack!



jag hade gjort rätt en lång bit, men sen jäklar blev det fel (kan bero på att jag satt och räknade två på natten, hihi) :D



och jag var seriös med tavlan ;)

2010-12-15 @ 11:46:19
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0