Dag 2 - Min första kärlek

Åhh vad svårt att säga vem som är en första kärlek? Kommer ihåg att jag var "kär" en kille i klassen som alla andra också var "kära" i. Det var väl på lågstadiet. Sedan var man "kär" i massa kändisar.

Men den kille som jag först hade riktiga känslor för och som jag faktiskt verkligen ville vara tillsammans med måste nog vara min första riktiga pojkvän. Vi hade väl inte det bästa förhållandet, men det hade sina stunder. Det höll några månader, vet inte riktigt vad mer det finns att säga.


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha! Ser att du också har den listan, får vi läsa om dina föräldrar imorgon då :)

2010-12-05 @ 16:34:36
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0