FÅR man lägga sig 9 en fredag?

Jag är så trött att jag skulle kunna somna vi datorn. Var på sjukhuset i morse och ÄNTLIGEN har de gjort något åt mina svullna ögon. Fick medicin mot allergisk reaktion (dock är det antagligen en reaktion på något virus). Läste vad biverkningarna var i skolan när jag kom dit och bestämde mig för att vänta tills när jag kom hem från Liseberg med att ta en tablett eftersom att det första som stod på listan var Sjuklig sömnighet. Hade ingen lust att bli det i skolan eller på Liseberg.

Men nu har jag tagit den där tabletten och är nästan sjukligt trött. Frågan är bara om man verkligen får lägga sig nio en fredag när man är en tonåring. Ska man inte vara på någon hemmafest nu eller i allafall inte hemma, redo att sova? Kommer polisen om jag lägger mig nu?

/Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, nej polisen tar nog inte dig ifall du drar till kojs vid nio. HAHA! :D Fast jo, kanske, man vet aldrig ;) Ja somnade halv sju typ i sakristian...kyrkan. Jätte bra! :D Tur att du inte tog tabletten INNAN Liseberg, det hade ju inte varit så roligt kanske. SV: FLUFF! :D :D :D

2010-12-11 @ 11:17:37
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0