Bored to death

Jag har jättetråkigt och vet verkligen inte vad jag ska göra. En del av mig är hur trött som helst men den andra säger åt mig att vara vaken så länge som möjligt eftersom jag nu faktiskt är ledig två dagar i rad. Sen är det jobb två dagar och därefter kommer friheten, woho! Aja, vi får se hur jag gör, kanske kollar på några avsnitt av Vänner innan jag lägger mig. Sitter förresten och randomsnackar med lite folk på msn, ni måste väl erkänna att min öppningsfras är så mycket coolare än Tims?

Emz säger:
yo bro wazzup dude long time no see yeah
Tim - The Apotheosis of yourself säger:
Heeeeeeeeeeej!



Kommentarer
Postat av: charlotte

MyyyyyckeT kolllare :D

2010-07-28 @ 00:47:02
Postat av: Anonym

Båda sög

2010-07-28 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0