Lite galet

Hehe mitt förra inlägg var nog lite förvirrande. Det konstiga med mig är att när jag har tusen saker att göra i skolan kan med lugn och ro sitter och göra inget i flera timmar (sedan får jag så klart ångest och panik efteråt när jag vet att jag kunde pluggat istället).

Men nu vill jag på något sätt bara frysa tiden, eller i alla fall ta tillvara på varenda sekund av all ledig tid att och all lycka som pulserar genom blodet. Och jag blir lite för ivrig och om jag inte lugnar ner mig kommer allt gå åt helvete och jag vet det. Så nu säger jag till mig själv "Lugna ner dig nu lilla du, låt det ta sin tid".

Och allt detta var väl egentligen till mig själv för att jag ska förstå varför mitt humör pendlar upp och ner, men nu ska jag bara njuta av att ha sommarlov och att inte ha några bekymmer!



Bästa Emma, älskar dig <3


/Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anna

hhhaha :D turban is the shit!;D

Hakuna matata, de är ord som är bra, Hakuna matata, gör att man blir glad!!! Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag, Är en härlig frid, Filosofi, Hakuna matataaaaaaaaaaaaaaaaa :D

<3



2010-06-18 @ 01:05:09
URL: http://forestman.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Haha! Eller hur!

2010-06-18 @ 16:30:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice pic :)

2010-06-19 @ 14:48:52
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar dig också <3

2010-07-01 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0