Som om ingenting

Cha chaa!

Eh...

Ja. Just nu håller jag på att läsa en bok som är skriven av Katarina von Bredow. Den heter som om ingenting. Tänker inte avslöja något om den direkt, bara att den hittills är bra. Jag har en favoritdel i boken också, något om ett ålderdomshem:

'Gardinerna är gula och glad och solen skiner in på de ljusa furuborden och de vävda, gröna dukarna och vaserna med sidenblommor i.
Det ska vara trivsamt i dödens väntrum. En kvinna i blå frottérock sitter vid fönstret. Hon ser på mig med tom blick. Jag vill aldrig bli så gammal. Gode Gud, om du finns, låt mig aldrig bli så gammal!'

Nu ska jag läsa ut boken och sedan sova.

/Charlotte


Min webcam gör allt spegelvänt, och jag hittade ingen bra bild på google och jag orkade inte vrida min bild innan jag la upp den så, ja...

Kommentarer
Postat av: Patrik

inte litet intressant namn på boken direkt! :D



sv; nope.. vädret har varit bajs här med :/

2010-06-12 @ 17:57:32
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Patrik

sv; jo de var skitbra faktiskt! :D

2010-06-13 @ 13:11:56
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0