I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me, release me

Här sitter jag och väntar på att ansiktskrämen ska gå in i huden innan jag börjar med sminket. Ska till Anna ikväll, kul ska det bli! Älskar att fixa mig, göra håret fint och sminka sig! I alla fall när man har gott om tid, på morgonen är det bara jobbigt. 

Idag har jag vart på en andra intervju på Liseberg, det är den sista också. Hoppas att det gick bra, kändes som det. Har även köpt pressent till Anna, dock blev det ingen kossa (tyvärr Anna :/ )


Vill ha sommar NU!

Kommentarer
Postat av: anna

Nu ser inte du detta fören imorgon elr något :D men jag höll tummarna för diig ! kommer gå bra, annars e de dumma på Liseberg ifall de inte anställer dig! :D Morf! Och hoppas det blir roligt ikväll ^^ Kram banan!

2011-02-18 @ 17:10:22
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0