Viljan att bli större


Älskar den här bilden

Nu är jag där igen. Har levt i nuet ganska länge, hela hösten passerade utan att jag egentligen märkte det. Nu blickar jag framåt, vill komma någon stans. I dag insåg jag vad "sometimes the hardest thing and the right thing are the same" verkligen betyder, och det hjälpte. Det hjälpte så jävla mycket. 

Jag längtar tills jag kan klara mig själv, har ett eget ställe, pluggar något som känns rätt. Det gör det i och för sig nu med, men den senaste tiden har jag tänkt mycket på det här med dokumentärfilm. Har redan ett idé till mitt projektarbete som vi ska börja på i höst. Eller egentligen är det så mycket mer än en idé, i mitt huvud är hela filmen klar. Närbilder, röster, frustration, fakta, en sliten man som ser ljuset i eländet.


Jag tror att de närmaste åren kommer bli intressanta!

Kommentarer
Postat av: anna

Det kommer bli den bästa dokumentärfilmen som någon elev på NTI någonsin har och kommer att ha gjort så det så! Den kommer bli hur grym som helst, även om jag inte tyvärr har en aning om hur du tänkt dig! Men jag vet att den kommer bli så otroligt bra! CHARLOTTE ÄR GRYM!!!! :D :D :D

Och det är bra att ha klart vad man ska göra för projekt, det sa min kompis faktiskt. Go Charlotte Go Charlotte! :D

2011-01-08 @ 14:20:04
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0